Selasa, 11 Mei 2010

KENAPA SEMUA PEREMPUAN NI!!??

PEREMPUANKAH?



ya.. rakan rakan pakcik juga bertanya. mengapa blog engkau inih semua gadis gadis jelita dan rupawan? mengapa segerombolan laki laki kekurangan.. apakah kau ini penggatal wahai si pencarut pakcik? apakah ? apakah?

ya.. pakcik juga tertanya tanya mengapa yang punya ramai gadis gadis di blog pakcik.. 

ya.. pakcik tidak sangkal. itu nyata.. apakah lelaki tiada suka blog? cet.. internet dimonopoli wanitakah?

ya.. mungkin anda boleh membantu pakcik selesai buntu .. kerna dia sudah syak.



12 ulasan:

Che Kechik berkata...

fitrah alam la pakcik..
cuba pulak pakcik jengah blog2 gadis..
pastinya yg jejaka lebih ramai dari gadisnya..
plus! sang lelaki jarang mahu meluahkan kata..apatah lagi mengarang ayat berkongsi cerita..dats y la nmpk jelas yg gadisnya je yg meriah...sdgkn ada sbnrnya jejaka2 terselit di celah2 keramaian gadis di sini..=)

pakcik rock berkata...

hakhakhak... tapi ini bukan cobaan ini betul betul... yang terselit lah lelaki, kahkahkah... =)

Tanpa Nama berkata...

pakcik,klo atas ni pakcik kate segerombolan wanita,maka pakcik perlu tukar ank mata pakcik tu.hahaha..in bkn jelitawan atau rupawan..hahahaha...

jane berkata...

muahahhaahhaha
bagos ar tu pkcik
tu mknanya pkcik mmg rock!

>________*

syahira ariff berkata...

ooo mai gosh
hancur hatiku melihat ashraf muslim pakai pondan camtu
tak hensem LOL tgk nanti!

.::WaNiE::. berkata...

errr..hehehhe entahlah :P

si bual berkata...

pakcik kan pengemar wanita. pakcik jangan buruk sangka.

ika honey bunny berkata...

sebab pakcik gatal. suke skodeng pompan gune teropong azaib. kahkahkahkah

Long Haffiz Long Hassan berkata...

hahaha.//setju dengan ika di atas..

Nuraisyyah berkata...

entry ni menarik perhatian utk d bace walopon cetoet je..lau esei BM ni pkck..sure3 gagal..hahak..gurau je..hmm..psal isu pompuan 2...alaa..biase la 2 pkck..cm xbiase lak..pompuan memg d mne2 saje..rmai..kcuali kat warung mamak la..kihkihkih..nyatakan pd dia..inilah lumrah berblogging..folo2..sy pompuan..follower sy pon rmai pompuan kot.soo..pompuan memg rmai..tue sbb pkck dpt rmai follower pompuan..hahak

pakcik rock berkata...

anony : hikhikhik.. bkankah mereka juga rupawan.. ? kehkehkeh... =p

jane : oh... pakcik memeng rock kah? kehkehkeh...

syahira : itukah asrafkah muslimkah? wow. haha...

wanie : entahlah jugak..kehkehkeh..

si bual : wow... yakah? kehkehkeh...

ika : kehkehkeh.. itu terofong kan kau yang bagi pakcik.. tiada ingatkah? kehkehkeh...

Long Hafizz : kehkehkeh.. itu perbualan jangan disokong...

Nuraisyah : menarik? tq tq tq kehkehkeh.. BM? ekhkehkeh...pakcik dari ugandalah.. kehkehkeh.. yalah mungkin ppuan memang ramei.. kehkehkeh..

SI DIA : dah tau kenapa ramai ppuan? =)

si bual 2 berkata...

bagi akulah pakcik, sebab kau pakcik lah.. haha jangan banyak bual..