Ahad, 2 Mei 2010

SEMAKIN RAMAI GAY

INI MUNGKIN BUKTI

columbus13109chicken.jpg

PRESIDEN LIMA DAKWA AYAM MENGGAYKAN

LIMA: Presiden Bolivia, Evo Morales mendakwa dalam satu sidang media bahawa mereka yang memakan ayam bakal menjadi gay atau bersifat 'lembut'.


Kenyataan terbabit mencetuskan kejutan di seluruh Peru, negeri yang mempunyai penduduk paling banyak memakan ayam di mana kebanyakan makanan tradisi mereka adalah berasaskan haiwan ternakan itu seperti pollo a la brasa, nasi bersama ayam dan ayam roti.

Berdasarkan maklumat di Bolivia, penduduk Peru memakan purata 30 kilogram ayam setahun, menjadikan negara itu 'kini menuju kepada sebuah negara dengan bilangan gay teramai dalam tempoh 50 tahun," kata Carlos Cuzma Silva, seorang ahli sosiologi di Universiti UPC.

Pengacara televisyen dan kolumnis Peru, bersetuju dengan Presiden Morales. "Sejak kecil saya makan banyak ayam, apa yang paling saya suka ialah dada ayam," tulis Bayly dalam Peru21. - BHonline

ini sudah bahaya. hahaha.. di malaysia KFC merata rata.. ayam kampung pun bersepah.. belum kira ayam ternak.. habislah Malaysia, negara kita penuh dengan ayamm.. tambah lagi ayam di rumah urut... tambah lagi kat chow kit... tambah lari lorong haji taib... mungkin yang kat lorong haji taib suka makan ayam .. hahahahahaha... habislah pakcik. baru tadi makan ayam... habislah korang yang pegi kenduri orang kawen... habislah pengantin... dia pon balun jugak ayam... kalau PM Malaysia cakap makan ayam pun gay, Chicken Rice Shop akan bungkus... ayam ayam ayam.... nasib bukan daging, kalau x rakyat jadi vegetarian.. hahahahhaha... lu orang nak blanje pakcik KFC? pakcik selambe weh.. haha..

2 ulasan:

- zuriey - berkata...

ada ke kaitan ke ayam dngan gay..ish3 mcam2 la.

pakcik rock berkata...

haha.. alah.. manusia saje je bikin gempak.. hahahaha..