Isnin, 10 Mei 2010

SILAKA KAU BERUK!!

KURA KURA LAGI LAJU




BERUK MAK YEH


ya, pukul 4ptg.hari semakin hujan lebat.wow.tido syok.tapi pakcik ingin berjogging. sudah beberapa hari kurang berjogging.jadi kurang sihat disitu..baru nak start jogging je si beruk ini buat hal.. spoil lah kau beruk.. apsal? apsal? apsal?



1 soklan tanya lu orang... >> 

kalau ujan lebat berukband ini memang lembapkah seperti kur kur kura? atau perasaan pakcik yang terlebey lebey sebenarnye?

atau memang perasaan pakcik dan perasaan korang yang memiliki berukband ini sama?

6 ulasan:

syahira ariff berkata...

sabar pakcik sabar
hehehe
em,tatau laa,tak pernah pakai beruk
oleh itu beralihlaa kepada streamyx
hehehehe

si bual berkata...

kau silaka. computet pakcik yang bermasalah. kau pikir beruk tu astro ria?

ika honey bunny berkata...

ish3.. kesian kt beruk. tibe2 dpt silaka.

ibuintan berkata...

tu la pasal... guna siberuk ni memang lebih banyak sakit ati dari suka ati..

pakcik rock berkata...

syahira ariff : ohh.. haha.. sabar itu sabariah.. kehkehkeh.. =)

si bual : macam aku kenal ayat inih ..haha..

ika : hahaha..sian berukmakyeh lagi. hahaha..

ibuintan : setuju bebeno le yong oii.... hahaha..

Tanpa Nama berkata...

si bual 2: tula kawe dah kabor.. paka streamyx.. jangan potong...