Sabtu, 8 Mei 2010

2 GARISAN DI ATAS PERUT : DAKI ATAU APA?

INI MILIK PAKCIK YANG KETAK KETAK DAHULU

INI BUKAN MAIN MAIN

kahkahakah.. selama pakcik duk kat depan komputer ni, penah sekali dulu pakcik terusha perut..sekali terperanjat pakcik menemukan 2 line yang agak2 kabur. padahal pakcik mempunyai 6 ketak ketak di perut sebelum.


*inibukan milik pakcik.

cis, apakah??.. tapi pakcik biarkan saje.
selepas 2 minggu pagi ni tertengok lagi. kini garisan sudah makin kelihatan.juga bersama lebihan lebihan daging atau mungkin lemak. ciss.. ini kali memang x boleh. lu orang ada tau macam mane nak kasik ilang itu garisankah?

ke lu orang pun garisan dah bertambah berdaging? kahkahkah... kasik la petua kedekut. cet.

14 ulasan:

ika honey bunny berkata...

oh mungkin kah itu babat? byaselah tu pakcik kalau org dah tua mmg boncit dan byk lemak di perot. haha

shafiq berkata...

ketumbuhan kot bro..haha..


My latest entry : Yuna Dan Tuala Wanitanya

pakcik rock berkata...

ika : gilak lo.. pakcik mude lagilah!!!!! dushh!!

shafiq : pergh..lu style beb.. memang pakcik dah agak dah ketumbuhan.. kahakahakah..

ika honey bunny berkata...

hahaha. perut pakcik berlipat2..

pakcik rock berkata...

kau jugak ada teropong azaib?

ika honey bunny berkata...

ade! hehe

pakcik rock berkata...

haha.. gilak!!

░♥si lampu neon♥░ berkata...

ko kemutkan perut je..sure tak nampak

pakcik rock berkata...

kahkahkah... mungkinko bole ajar neon? haha..

NHIDAYAT berkata...

yo pakcik, dulu perut pakcik ketak2 waktu muda

skang dah tua kedut2 pulak! bahahaha

http://ilovefullcreammilk.blogspot.com/2010/05/semua-blogger-yang-top-kena-baca.html

salju berkata...

amik jer marker pen lukis 6ketulan..conform tak ada orang perasan 2 line yang agak kabur itu..
haha

husnazainal berkata...

buncit2 seksi..

Ini ialah Alia Fazlin. berkata...

pakcik ilangkan garisan itu dengan makan dengan lebih banyak makanan cantik, pakcik.
nescaya, perut pakcik meninggalkan 1 ketak sahaja.
tiada lagi lipat-lipat yang halus.
haaaaa.

pakcik rock berkata...

salju : kehkehkeh.. pakcik ade marker pen merah je.. ble ke? kahkahkah..

husnazainal : oh oh oh oh .. sudah ku tahu lama inih.. hahahaha...

alia : apakah contoh makanan cantik? adakah makanan seperti telur udang wahai alia ? hahaha..